Tuš za najsvježije misli

Novo istraživanje otkriva da 72% ljudi nove ideje dobiva pod tušem. Istraživanje tvrtke Hansgrohe i psihologa Scotta Kaufmana dovelo je do otkrivanje veze između tuširanja i kreativnosti.

Zagreb, 9. srpanj 2014.

Jeste li već iskusili nove ideje, drukčije razmišljanje i veću kreativnost kao rezultat svog dnevnog tuširanja? Novo istraživanje koje je provedeno za Hansgrohe pokazuje da se to događa kod 72% ljudi.

Istraživanje, provedeno radi uvođenja novog i proširenog Hansgrohe Raindance Select asortimana tuševa, otkriva da osjećaj prilikom kontakta s vodom, zajedno s opuštanjem pri tuširanju te samoća, pomažu u stvaranju novih ideja i svježeg razmišljanja. Tuš Raindance Select omogućuje vam da pritiskom na tipku odaberete između jačeg, mekog ili masirajućeg mlaza – na taj način pojačate doživljaj tuširanja te, istraživanje potvrđuje, i vašu kreativnost.

Ostali zanimljivi rezultati istraživanja uključuju:

  • Ljudi svaki dan u kupaonici u prosjeku provedu 70 minuta.
  • Žene provode više vremena u kupaonici s prosječnih 73,39 minuta nasuprot muškaraca s prosječnih 67,08 minuta.
  • Dobna skupina između 25. i 34. godine najčešće se tušira, dok se dobna skupina između 55. i 64. godine najrjeđe tušira.
  • U svim zemljama gdje je istraživanje provedeno, pripadnici mlađih dobnih skupina (18-24 i 25-34) tuširaju se ciljano, radi svježeg razmišljanja, rješavanja problema ili novih ideja.

Dr. Scott Barry Kaufman, kognitivni psiholog i stručnjak na području kreativnosti, kaže: "Istovremeno iznenađuje i fascinira to što su ljudi kreativniji pod tušem nego na poslu, a rezultati istraživanja kuće Hansgrohe potkrepljuju postojeća istraživanja o važnosti opuštanja za kreativno razmišljanje. Opuštajuće okruženje tuša, gdje je čovjek sam i gdje ga nitko ne prosuđuje, pospješuje kreativno razmišljanje dopuštajući umu da slobodno luta, na taj način pomažući ljudima da budu otvoreniji prema svojem unutarnjem tijeku svijesti i sanjarenju."

Hansgrohe asortiman tuševa Raindance Select nudi izbor triju mlazova pritiskom na gumb (Rain, RainAir i Whirl) – spajajući inovaciju i dizajn s ugodnošću. Nježna kiša, masirajući ili jači mlaz nude korisnicima iskustvo tuširanja skrojeno po mjeri.

Tuš po vašoj mjeri sa samo jednim klikom

Asortiman Raindance Select 120 nudi kvalitetu, inovaciju, dizajn – i, što je najvažnije, iskustvo tuširanja koje je skrojeno prema vašim željama u pogledu mlaza vode - i to svaki puta. Prilagođavajući se svakome, prvi gumb ovakve vrste odgovara svima:

  • Oni koji se tuširaju radi zadovoljstva: oni si vole uzeti dosta vremena u kupaonici, i traže opuštanje. Žele isprati stres toga dana sa sebe, kap po kap. Kada voda po njima teče poput kiše, nitko i ništa ih ne može smetati – dakle, oni nisu zainteresirani samo za njegu tijela, već se žele i razmaziti vodom. Raskošan, meki mlaz "RainAir" za njih je savršen.
  • Učinkoviti pod tušem: kada takva osoba stane pod tuš, želi poslije izlaska iz tuša biti osvježena. Katkad je potrebno samo nekoliko minuta da bi se postiglo željene rezultate jer tuš treba nuditi trenutačan učinak. Šampon se, na primjer, mora brzo i temeljito isprati, jer inače postaju nestrpljivi. Oni su jasan slučaj za snažan mlaz "Rain"
  • Usredotočeni pod tušem: pravilan tuš mora biti doista intenzivan za takvu osobu te ići duboko, odnoseći sa sobom duboku napetost, ili pak posljedice zadnjeg treninga. Žele se osjećati potpuno opuštenima kada izlaze iz tuša, da sve brige i stres budu isprani, da budu spremni za večer ili sljedeći ciklus treninga. Mlaz "Whirl" daje im ciljanu masažu koju naprosto obožavaju.

Dodajmo ovome kako je tijekom istraživanja među potrošačima koje je posebno zatraženo u vezi sa stavljanjem SELECT tehnologije na tržište, putem interneta intervjuirano je 4000 ljudi u dobi od 18. do 64. godine u osam zemalja (Brazil, Kina, Francuska, Njemačka, Južna Afrika, Španjolska, Ujedinjeno Kraljevstvo te SAD). Istraživanje je proveo ICM Research (London).

Za više pojedinosti posjetite www.hansgrohe.hr/select

email