Priča o hrvatskim keramičkim pločicama i na Twitteru!

Keramika Modus na društvenim mrežama

Orahovica, 7. siječanj 2013.

Ni jedna moderna brand priča nije potpuna bez prisutnosti na društvenim mrežama. Keramika Modus svoju priču o keramičkim pločicama, koje dizajnom, kvalitetom i stilom oplemenjuju svaki dom te poslovni ili javni prostor u 2013. godini dijeli i sa sljedbenicima na najbržoj i najpopularnijoj mobilnoj društvenoj mreži – Twitteru.

"Naša novogodišnja odluka da započnemo komunikaciju s javnosti i putem Twittera zapravo je posljedica božićne inspiracije, odnosno uključenje i Pape Benedikta XVI na ovu društvenu mrežu. Twitter je pravi primjer otvorene društvene mreže koja u realnom vremenu daje aktualne informacije o svakodnevici i koja na najbolji mogući način bilježi pulsiranje Zemlje. Svoje brand ime na Twitteru grade ljudi, tvrtke, udruge... i gotovo da nije bilo globalno važnog događaja, trenda ili noviteta koji nije ispričan kroz milijune objavljenih i dijeljenih tvitova u 2012. godini, a u 2013. tom se informacijskom grotlu pridružuje i Keramika Modus", navodi se u priopćenju tvrtke. Stoga postanite i vi follower Keramike Modus na https://twitter.com/KeramikaModus.

"Osim na Twitteru, s našim kupcima i potrošačima u kontaktu smo i putem Facebook www.facebook.com/keramikamodus i LinkedIn www.linkedin.com/company/2730764?trk=tyah profila Keramike Modus, a osluškujući upravo njihove prijedloge, razmišljanja, kao i konstruktivne kritike, osmišljavamo i planiramo nove kolekcije keramičkih pločica za najljepše buduće kupaoničke i kuhinjske ambijente. Sudjelujte u tim „slatkim mukama“ s nama i podijelite na ovim društvenim mrežama svoje ideje, želje i snove o lijepim interijerima, a Keramika Modus će i tijekom ove godine osigurati brojna iznenađenja, zanimljive aplikacije i nagradne igre kojima će vam zahvaliti na podršci. I u novoj godini čitamo si misli... online!" - zaključuje se u priopćenju.

email