Povratak u prošlost

Kupaonica nekada i danas, razlika je očita. Bilo da se radi o dizajnu ili tehnološkim karakteristikama, kupaonica je doživjela velike promjene.

Zagreb, 4. travnja 2012.

S tilski gledano, kupaonica je također proživljavala velike izmjene, ali se gotovo uvijek težilo postizanju kompromisa s već postojećim trendovima. Kupaonica je bila (i ostala) glavna prostorija doma.

Jednostavne linije i lijep dizajn glavne su karakteristike modernih kupaoničkih elemenata pa i umivaonika. Naravno, danas su u modi stakleni i umivaonici u boji. Okreću li se moderni dizajneri prošlosti? Ne. Kupaonica 21. stoljeća izgleda jednostavno, teži se savršenstvu oblilka i tehnoloških karakteristika. Prevladavaju nježne boje koje se vrlo lijepo nadovezuju na cjelokupan izgled kupaonice koja odiše lakoćom i potpunim skladom kupaoničkih elemenata.

Tuševi su također doživjeli znatne promjene. U prošlosti su bili vrlo jednostavni. To se posebice odnosilo na dizajn, ali i na funkcionalnost. Danas se izradi tuševa posvećuje posebna pažnja. Tehnološki napredak doveo je do oštre konkurencije između proizvođača koji kupcima nameću velik izbor tuševa. Više nije novost da miješalica tuša omogućava nekoliko različitih tlakova vode. Naravno, takvi tuševi koštaju nešto više od standardnih, no za laganu masažu u vlastitom domu itekako se isplati izdvojiti nešto više novca.

Izgled pločica danas govori puno više od riječi. Žive boje, različiti oblici i dimenzije te materijali napravili su od pločica jedinstven svijet. Keramičke pločice kao da su postale glavni stup kupaonice. Ovisno o njima, odabiru se kupaonički elementi i boje kupaonice.

No, što donosi izgled kupaonice sutra? Na to se pitanje teško može odgovoriti. Za pretpostaviti je kako će omiljena prostorija izgledati još ljepša i funkcionalnija. Kao specifična prostorija doma, kupaonica predstavlja inspiraciju za mnoge arhitekte i dizajnere. Naravno, ni proizvođači opreme ne prestaju juriti u potrazi za novim i još boljim tehničkim rješenjima, a sve u službi modernog čovjeka koji zna prepoznati kvalitetan i dobar proizvod.

email