Zapažen štand Keramike Modus na sajmu CERSAIE 2012

Jedini hrvatski i vodeći regionalni proizvođač keramičkih pločica Keramika Modus i ove je godine bila izlagač na sajmu gdje je predstavila svoje novitete i posljednja dizajnerska i tehnološka postignuća.

Bologna, Italija, 28. rujan 2012.

U Bologni je od 25. - 29. rujna održan jedan od najvećih međunarodnih sajmova keramičkih pločica, kupaoničke opreme i sanitarija CERSAIE 2012. Uvijek zanimljiv, poseban i sveobuhvatan, sajam je i ove godine potvrdio svoj značaj te je, unatoč ekonomskoj krizi koja je i dalje prisutna, zabilježio izniman broj izlagača iz cijelog svijeta. Samo su u području keramičkih pločica bile 474 tvrtke s zložbenim prostorom na ukupno 97 500 m2.

Svakako treba istaknuti da je jedini hrvatski i vodeći regionalni proizvođač keramičkih pločica tvrtka Keramika Modus i ove godine bila izlagač na sajmu gdje je predstavila svoje novitete i posljednja dizajnerska i tehnološka postignuća.

Gotovo 100 m2 izložbenog prostora osmislila je i realizirala talijanska tvrtka Gamma Due s kojom Keramika Modus surađuje. "Hrvatska priča" protezala se kroz cijeli vanjski vizualni prostor tako da su na slikama bili prikazani detalji iz hrvatske kulturne baštine, znamenitosti i gradovi, što je cijelom izložbenom prostoru dalo poseban značaj.

Keramika Modus je na sajmu predstavila nove kolekcije keramičkih pločica: Madielle, Sabuni, Pied de Poule i Provenzale. Predstavljanjem novih kolekcija Keramika Modus uspješno je odgovorila na sve izazove koje postavlja zahtjevno tržište, ali i trendovi u svijetu keramičkih pločica. Upravo su sustavna ulaganja u nove tehnologije, praćenje trendova i želja za uspjehom tri važna faktora koja su dovela Keramiku Modus u sam vrh svjetskih proizvođača.

Treba istaknuti da je u tvornici Keramike Modus u Orahovici pri kraju instaliranje stroja za digitalni tisak na pločicama. Riječ je o posebnoj, najmodernijoj tehnologiji koja omogućava da se na pločicu aplicira izgled prirodnih materijala kao što su drvo, mramor i tekstil, što je na određeni način istovjetno otiskivanju fotografije na papir. Uvođenjem novih tehnologija i inovacija u estetskom dijelu, sasvim je sigurno da će se tvrtka još bolje i još više pozicionirati na listi uspješnih i kvalitetnih proizvođača keramičkih pločica.

Samo izlaganje na sajmu ima svoju "težinu" i značaj. Biti među svjetskim imenima, prisutan i viđen znači da tvrtka sustavno razmišlja o budućnosti i da ozbiljno nastupa prema svim tržištima, ali i konkurenciji. Tako je značaj sajma CERSAIE prepoznala i tvrtka Keramika Modus koja se i ove godine predstavila na vrlo atraktivan način.

Na kraju, treba reći kako je i ove godine Keramika Modus organizirala press-putovanje na sajam u koje su se uključile mnoge redakcije pa tako i Redakcija časopisa Moja kupaonica, na čemu organizatoru treba uputiti same pohvale!

Naravno, cijeli izvještaj sa sajma i fotografije bit će objavljene u sljedećem broju časopisa Moja kupaonica 2/2012 koji izlazi sredinom studenog.

email