Opuštajući kućni wellness

Imate li kupaonicu s kadom, ulazite u grupu ljudi koji znaju mnoge njezine prednosti. Dakako, jedna od njih je i mogućnost stvaranja vlastite male kućne wellness-oaze. Uranjanje u kućni jacuzzi odlično je rješenje za opuštanje prije spavanja.

Mala kućna oaza mira i opuštanja vrlo lako se može postići i u vlastitoj kupaonici. Što je za to potrebno? Možda odgovor začudi, ali osim kade ispunjene toplom vode, gotovo da ništa više nije potrebno! Uistinu, ono što topla voda i opuštanje u kadi za organizam mogu napraviti, i to u samo nekoliko trenutaka, zaista je fascinantno. Topla voda je savršena za opuštanje napetih mišića. Voda relaksira tijelo, smiruje ga i potiče na oporavak. Općenito, ona je dobra za zdravlje.

Toplu kupku možete oplemeniti morskom solju koja pozitivno utječe na kožu koju ispunjava mineralima. Soli za kupanje uvijek treba kupiti u specijaliziranim trgovinama ili ljekarnama te pri korištenju slijediti upute za korištenje. U vodi je potrebno provesti oko 10 min kako bi se postigao željeni efekt opuštanja. Nakon kupke s morskom solju trebalo bi popiti čašu obične ili čak mineralne vode u koju se može iscijediti par kapi limuna. Sol iz tijela izvlači vodu pa je nakon namakanja u organizam poželjno unijeti tekućinu. Idealno vrijeme za kupanje je oko 21 h, dok bi temperatura vode trebala biti oko 37 °C, no osobe koje pate od visokog tlaka trebaju pripaziti na visoke temperature koje za ‘tlakaše’ nikako nisu poželjne. Ako ste strastveni ljubitelj namakanja u kadi i patite od visokog tlaka, obavezno zatražite mišljenje lječnika.

Kada je kao stvorena za ljenčarenje nakon radnog dana. Pitanje je samo koliko smo vremena spremni odvojiti kako bi smo barem na kratko zaboravili na sve brige. Želite li u kupku ubaciti kapi eteričnog ulja, morate znati da s njihovim odabirom morate biti oprezni. Nisu sva ulja jednake kvalitete i intenziteta, kao što nisu ni sva eterična ulja pogodna za kupku. S eteričnim uljima valja dobro paziti i nikada ne pretjerivati s dozom koja se stavlja u vodu. Također, eterična ulja se najčešće upotrebljavaju u kombinaciji s drugim sastojcima, npr. medom, mlijekom, vrhnjem i sl, kako bi se ravnomjerno rasporedila u vodi. Esencije eteričnog ulja vrlo su jake pa bi njihovom pretjeranom upotrebom mogli nadražiti kožu. Eterična ulja osim što imaju vrlo blagotvoran učinak, potiču razne mentalne procese, djeluju na opće zdravstveno stanje organizma.

Za maksimalno uklanjanje stresa i opuštanje, dobar izbor za kupku je ulje bergamote, lavande, kamilice, sandalovine ili mandarine. Stoga, ako se zaista osjećate isrcpljeno, napunite kadu toplom vodom i prepustite se opuštanju. Naravno, i pjenušave mirisne kupke pružaju izniman osjećaj ugode, pa volite li više mjehuriće od kapljica eteričnih ulja, ne oklijevajte. Pjenušava jacuzzi-bajka može nastati i u vašoj wellness-kupaonici.

Stvaranje atmosfere koja direktno utječe na potpuni doživljaj izuzetno je bitno, stoga ne dozvolite da vam pri namakanju nešto smeta i remeti mir. Volite li slušati opuštajuću glazbu, omogućite si tu malu radost. To je vrijeme samo za vas i morate ga najbolje iskoristiti.

Ne zaboravite da je vrijeme koje odvojite samo za sebe itekako važno. Stres i napetost mogu lako proći, odvojite li barem malo vremena koje ćete dobro iskoristiti. Namakanje u vodi svakako je dobar izbor za kraj radnog dana.

email