Marketing

Znanstveno-stručni pokrovitelji
Što Vam donosi suorganizatorstvo?
  • iznimnu priliku za predstavljanje proizvoda, usluga i izvedenih projekata
  • idealno mjesto za poslovne susrete i razmjenu iskustava
  • besplatnu kotizaciju za jednog sudionika
  • prilika za dobivanje potrebnih informacija i odgovora
  • dobivanje kontakata potencijalnih kupaca ili partnera
  • eksponiranost brenda ili tvrtke ciljanoj skupini, potencijalnim kupcima i poslovnim partnerima
Osnovne mogućnosti za marketinšku prisutnost

Pri realizaciji Seminara postoje sljedeće mogućnosti za poslovnu i stručnu suradnju, odnosno za marketinšku prisutnost, čime se stječe status Suorganizatora.

  • A) SUORGANIZATOR S OGLASOM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova.

    Naknada Organizatoru: 1.800,00 kn

  • B) SUORGANIZATOR S OGLASOM I PREDAVANJEM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova, objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom izlaganja i osnovnim podacima o predavaču u boji u Zborniku radova i na tematsko izlaganje (predstavljanje tvrtke, rješenja, proizvoda, usluga, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju 15 min u sklopu programa skupa.

    Naknada Organizatoru: 3.000,00 kn

  • C) SUORGANIZATOR S OGLASOM I IZLOŽBENIM PROSTOROM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova i na izlaganje na izložbenom prostoru. Izložbeni prostor smješten je pokraj kongresne dvorane te je idealno mjesto za poslovne susrete. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, a sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2. Suorganizator ima pravo na svojem izložbenom prostoru demonstrirati svoje proizvode, dijeliti prospekte i kataloge te kontaktirati sa sudionicima i drugim suorganizatorima.

    Naknada Organizatoru: 3.000,00 kn

  • D) SUORGANIZATOR S OGLASOM, PREDAVANJEM I IZLOŽBENIM PROSTOROM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova, objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom izlaganja i osnovnim podacima o predavaču u boji u Zborniku radova, na tematsko izlaganje (predstavljanje tvrtke, rješenja, proizvoda, usluga, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju 15 min u sklopu programa skupa i na izlaganje na izložbenom prostoru. Izložbeni prostor smješten je pokraj kongresne dvorane te je idealno mjesto za poslovne susrete. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, a sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2. Suorganizator ima pravo na svojem izložbenom prostoru demonstrirati svoje proizvode, dijeliti prospekte i kataloge te kontaktirati sa sudionicima i drugim suorganizatorima.

    Naknada Organizatoru: 4.500,00 kn

  • E) SUORGANIZATOR COFFEE BREAKA

    Za sve sudionike skupa Organizator u ime Suorganizatora osigurava osvježenje (kava, sok, voda, pecivo) u prvoj pauzi predavanja. Suorganizator ima pravo na isticanje logotipa i drugih promotivnih artikala u prostoriji održavanja Coffee Breaka. Organizator se obvezuje provesti adekvatnu najavu Coffee Breaka te istaknuti logotip Suorganizatora u vidu najave u programu skupa u tiskanom obliku, na službenim internetskim stranicama skupa, najavom u prostoriji gdje se održava Coffee Break te najavom na platnu u dvorani. Suorganizator također ima pravo na objavu svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova.

    Naknada Organizatoru: 6.000,00 kn

  • F) SUORGANIZATOR COFFEE BREAKA S IZLOŽBENIM PROSTOROM

    Ovaj status Suorganizatora obuhvaća sve navedeno pod E i B.

    Naknada Organizatoru: 9.000,00 kn

Posebne napomene:
  • Suorganizatori pod A, B, C i D imaju pravo na sudjelovanje jednog predstavnika bez plaćanja kotizacije, dok Suorganizator pod E i F imaju pravo na sudjelovanje dva predstavnika bez plaćanja kotizacije.
  • Izrada oglasa naplaćuje se prema zasebnom cjeniku.
  • Cijene ne sadržavaju PDV.

Ispunite obrazac kako bi Vam poslali ugovor o poslovnoj suradnji.

Zainteresiran sam za marketinšku prisutnost pod:

Osobni podaci:

* upisati ukoliko je različita od kontakt osobe