Marketing

Osnovne mogućnosti za marketinšku prisutnost

Pri realizaciji Seminara postoje sljedeće mogućnosti za marketinšku prisutnost, čime se stječe status Suorganizatora.

  • A) SUORGANIZATOR S OGLASOM

    Suorganizator koji želi svoju djelatnost prezentirati u pisanom obliku ima sljedeće mogućnosti objave:

    • A-1) jedna stranica unutar Zbornika radova ili
    • A-2) jedna stranica, unutarnji ovitak Zbornika radova
    • A-3) 1/2 zadnje stranice Zbornika radova
    • A-4) objava logotipa tvrtke na naslovnoj stranici Zbornika

    Naknada Organizatoru: 2.500,00 kn

  • B) SUORGANIZATOR S POSEBNOM PREZENTACIJOM

    Suorganizator ima pravo na izlaganje programa svoje tvrtke u trajanju od 15 min, a u terminu koji odredi Organizator. Suorganizator ima pravo na dvije stranice unutar Zbornika radova te na podjelu prospekata ili tehničke dokumentacije svoje tvrtke.

    Naknada Organizatoru: 5.000,00 kn

  • C) SUORGANIZATOR S IZLOŽBENIM PROSTOROM I PREDAVANJEM

    Ovaj status Suorganizatora obuhvaća tematsko predavanje u trajanju 15 min s usmenom prezentacijom proizvodnog programa na temu koja se posebno dogovara s Organizatorom i prezentira u glavnom dijelu Seminara. Suorganizator također ima pravo na objavu oglasa na jednoj stranici Zbornika sažetaka radova.

    Naknada Organizatoru: 6.000,00 kn

Posebne napomene:
  • Svaki Suorganizator ima pravo na sudjelovanje jednog predstavnika bez plaćanja kotizacije.
  • Izrada oglasa naplaćuje se prema zasebnom cjeniku.
  • Cijene ne sadržavaju PDV.

Ispunite obrazac kako bi Vam poslali ugovor o poslovnoj suradnji.

Zainteresiran sam za marketinšku prisutnost pod:

Osobni podaci:

* upisati ukoliko je različita od kontakt osobe
input