Marketing

Glavni suorganizator
Suorganizatori

Prijavljeni do 16.06.2019.

Osnovne mogućnosti za marketinšku prisutnost

Pri realizaciji skupa postoje sljedeće mogućnosti za poslovnu i stručnu suradnju, odnosno za marketinšku prisutnost, čime se stječe status Suorganizatora.

  • A) SUORGANIZATOR S OGLASOM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova.

    Naknada Organizatoru: 1.800,00 kn

  • B) SUORGANIZATOR S OGLASOM I PREDAVANJEM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova, objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom izlaganja i osnovnim podacima o predavaču u boji u Zborniku radova i na tematsko izlaganje (predstavljanje tvrtke, rješenja, proizvoda, usluga, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju 15 min u sklopu programa skupa.

    Naknada Organizatoru: 3.000,00 kn

  • C) SUORGANIZATOR S OGLASOM I IZLOŽBENIM PROSTOROM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova i na izlaganje na izložbenom prostoru. Izložbeni prostor smješten je pokraj kongresne dvorane te je idealno mjesto za poslovne susrete. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, a sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2. Suorganizator ima pravo na svojem izložbenom prostoru demonstrirati svoje proizvode, dijeliti prospekte i kataloge te kontaktirati sa sudionicima i drugim suorganizatorima.

    Naknada Organizatoru: 3.000,00 kn

  • D) SUORGANIZATOR S OGLASOM, PREDAVANJEM I IZLOŽBENIM PROSTOROM

    Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova, objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom izlaganja i osnovnim podacima o predavaču u boji u Zborniku radova, na tematsko izlaganje (predstavljanje tvrtke, rješenja, proizvoda, usluga, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju 15 min u sklopu programa skupa i na izlaganje na izložbenom prostoru. Izložbeni prostor smješten je pokraj kongresne dvorane te je idealno mjesto za poslovne susrete. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, a sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2. Suorganizator ima pravo na svojem izložbenom prostoru demonstrirati svoje proizvode, dijeliti prospekte i kataloge te kontaktirati sa sudionicima i drugim suorganizatorima.

    Naknada Organizatoru: 4.500,00 kn

  • E) SUORGANIZATOR COFFEE BREAKA

    Za sve sudionike skupa Organizator u ime Suorganizatora osigurava osvježenje (kava, sok, voda, pecivo) u prvoj pauzi predavanja. Suorganizator ima pravo na isticanje logotipa i drugih promotivnih artikala u prostoriji održavanja Coffee Breaka. Organizator se obvezuje provesti adekvatnu najavu Coffee Breaka te istaknuti logotip Suorganizatora u vidu najave u programu skupa u tiskanom obliku, na službenim internetskim stranicama skupa, najavom u prostoriji gdje se održava Coffee Break te najavom na platnu u dvorani. Suorganizator također ima pravo na objavu svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova.

    Naknada Organizatoru: 6.000,00 kn

Posebne napomene:
  • Suorganizatori pod A, B i C imaju pravo na sudjelovanje jednog predstavnika bez plaćanja kotizacije, dok Suorganizatori pod D i E imaju pravo na sudjelovanje 2 predstavnika bez plaćanja kotizacije.
  • Izrada oglasa naplaćuje se prema zasebnom cjeniku.
  • Cijene ne sadržavaju PDV.

Ispunite obrazac kako bi Vam poslali ugovor o poslovnoj suradnji.

Zainteresiran sam za marketinšku prisutnost pod:

Osobni podaci:

* upisati ukoliko je različita od kontakt osobe
input