Marketing
Osnovne mogućnosti za marketinšku prisutnost
Pri realizaciji Konferencije postoje sljedeće mogućnosti za poslovnu i stručnu suradnju, odnosno za marketinšku prisutnost, čime se stječe status Suorganizatora.
-
A) SUORGANIZATOR S OGLASOM
Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova.
Naknada Organizatoru: 1.800,00 kn
-
B) SUORGANIZATOR S OGLASOM I PREDAVANJEM
Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova, objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom izlaganja i osnovnim podacima o predavaču u boji u Zborniku radova i na tematsko izlaganje (predstavljanje tvrtke, rješenja, proizvoda, usluga, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju 15 min u sklopu programa skupa.
Naknada Organizatoru: 3.000,00 kn
-
C) SUORGANIZATOR S OGLASOM I IZLOŽBENIM PROSTOROM
Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova i na izlaganje na izložbenom prostoru. Izložbeni prostor smješten je pokraj kongresne dvorane te je idealno mjesto za poslovne susrete. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, a sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2. Suorganizator ima pravo na svojem izložbenom prostoru demonstrirati svoje proizvode, dijeliti prospekte i kataloge te kontaktirati sa sudionicima i drugim suorganizatorima.
Naknada Organizatoru: 5.000,00 kn
-
D) SUORGANIZATOR S OGLASOM, PREDAVANJEM I IZLOŽBENIM PROSTOROM
Suorganizator ima pravo objave svojeg oglasa na jednoj stranici u boji u Zborniku radova, objavu jedne stranice s naslovom i sažetkom izlaganja i osnovnim podacima o predavaču u boji u Zborniku radova, na tematsko izlaganje (predstavljanje tvrtke, rješenja, proizvoda, usluga, ostvarenih projekata, referenci i sl.) u trajanju 15 min u sklopu programa skupa i na izlaganje na izložbenom prostoru. Izložbeni prostor smješten je pokraj kongresne dvorane te je idealno mjesto za poslovne susrete. Svaka jedinica izložbenog prostora opremljena je stolom i dvije stolice, a sve na tlocrtnoj površini oko 4 m2. Suorganizator ima pravo na svojem izložbenom prostoru demonstrirati svoje proizvode, dijeliti prospekte i kataloge te kontaktirati sa sudionicima i drugim suorganizatorima.
Naknada Organizatoru: 7.000,00 kn
- Suorganizatori pod A, B i C imaju pravo na sudjelovanje jednog predstavnika bez plaćanja kotizacije, dok Suorganizator pod D imaj pravo na sudjelovanje dva predstavnika bez plaćanja kotizacije.
- Izrada oglasa naplaćuje se prema zasebnom cjeniku.
- Cijene ne sadržavaju PDV.